Здравейте колеги, имам 147 jtd 16v и принципно съм много доволен от колата. Но оня ден имах възможността да карам 166 jtd 2.4 (140 cv). Въпреки, че по каталог я дават по-бавна от 147-та ускоряваше в пъти по-добре от моята. Турбото и се включваше от много ниски обороти и ускоряваше страхотно, докато при моята тласъка идва след 2500 rpm. Та въпроса ми е нормално ли е да върви повече от моята или да търся проблем при мен. Направо съм очарован от вървенето на 166-цата.
Известие
Collapse
No announcement yet.
147 jtd 16v срещу 166 2.4 jtd 140 кс
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от B&V Покажи съобщениеЗдравейте колеги, имам 147 jtd 16v и принципно съм много доволен от колата. Но оня ден имах възможността да карам 166 jtd 2.4 (140 cv). Въпреки, че по каталог я дават по-бавна от 147-та ускоряваше в пъти по-добре от моята. Турбото и се включваше от много ниски обороти и ускоряваше страхотно, докато при моята тласъка идва след 2500 rpm. Та въпроса ми е нормално ли е да върви повече от моята или да търся проблем при мен. Направо съм очарован от вървенето на 166-цата.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
-
Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщениеА стокова от колко надува,аз я усещам от 1200-1300 об.,но е пипната
Comment
-
Като цяло сравняваш различни типове мотори, двувалов срещу едновалов, отделно не се знае дали колите нямат софтуерни намеси, както и други стойности като дебитомер, егр клапан и т.н. и т.н.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Колеги благодаря за мненията. Наистина не се знае дали 166-цата не е имала софтуерни намеси (то не се знае и моята дали няма, но в обратна посока да не би да е спъната, че е много икономична). За 166-цата момчето така я е купило от Италия и той не знаеше нищо по-въпроса. Ще закарам моята при Иво да я прегледа и да и пусне една диагностика, че да видим дали всичко е както трябва.Alfa Romeo 147, 1.9 JTD 16 V
Comment
-
Има голяма вероятност да имаш същия проблем, който имах аз. Наскоро си купих GT JTD и колата вървеше добре, дойде от Италия със затапен ЕГР, но някакси късно надуваше. Разглеждах тва онова из форума относно дизелите и видях за чистенето на нагар. Реших да сваля цялата система и да я изчистя да светне. Всмукателния ми колектор беше изключително трагичен, в кулера имах малко смрад, турбо пътищата много малко масло, а геометрията на турбото ми беше чиста, то си личеше, че това турбо е ново. Та ти предлагам да си свалиш маркуча, който влиза във всмукателния колектор и да погледнеш как е навътре. Аз имах страшно много глеч вътре. Преди да я изчистя ми надуваше много от към 2500-3000.. след като я изчистих започна да пили гуми преди 2000 оборота.Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer
Comment
Comment